Нормативно-правові документи
Президент України
Кабінет Міністрів України
Долішньолужецька ЗСШ І-ІІ ст.
План заходів з математики
на 2020-2021 н.р.
( в рамках проведення Року математики)
№ п/п | Вид та назва заходу | Класи | Термін проведення | Відповідальний |
Робота з учнями (організація позакласних заходів, конкурсів, змагань) | ||||
1 | Інтелектуальна гра «Скарби математики» | 7 | вересень | Вчитель математики |
2 | Логічна вікторина «Поміркуй!» | 6 | ||
3 | Участь в Інтернет-олімпіаді з математики від сайту «НА УРОК» (осіння сесія) | 5-9 | ||
4 | Математична гра «Найрозумніший» | 9 | ||
5 | Позакласний захід «М. Кравчук – відомий український математик» | 7-9 | жовтень | |
6 | Проведення І етапу Всеукраїнської олімпіади з математики та формування і підготовка команди для участі у ІІ етапі олімпіади | 5-9 класи | ||
7 | Участь в інтернет-олімпіаді з математики та логіки від сайту «На урок» | 1-4 класи | ||
8 | Конкурс логічних задач «Фіксики і Логіка» | 3-5 класи | ||
9 | Вікторина «У світі цікової математики» | 7 | ||
10 | Математика і орігамі. Виготовлення геометричних фігур. | 6 | ||
11 | Організація нестандартних уроків математики (змагання, урок-гра, урок-подорож) | 2-4 класи | листопад | |
12 | Участь у Міжнародному конкурсі «Бобер» | 8 | ||
13 | Математичний челендж «Математика навколо нас» | 2-9 кл | ||
14 | Перегляд відеороликів «Цікава математика» | 7-9 | грудень | |
15 | Майстер-клас «Загадковий танграм» | 8 | ||
16 | Конференція «Як підготуватись якісно до ДПА» | 9 | ||
17 | Проєкт «Способи доведення теореми Піфагора» до Дня теореми Піфагора | 9 | ||
18 | Створення презентацій «Фрактальна геометрія в науці та природі» (9 клас) | 9 | ||
19 | Турнір з шашок | 7-8 класи | січень | |
21 | Участь в інтернет-олімпіаді з математики на сайті «На урок» (зимня сесія) | 2-9 класи | ||
22 | Майстер клас «Математика в орігамі» | 5-9 | лютий | |
23 | Конкурс усного рахунку | 7-8 класи | ||
24 | Виставка малюнків «Реклама математиці» | 5-6 | ||
26 | Доповнена реальність і математика | 5-6 | ||
27 | Участь у міжнародному етапі математичного конкурсу «Кенгуру» | 2-9 | березень | |
28 | Позакласний захід «Таємниче число π» до Дня числа π | 8-9 класи | ||
29 | Створення презентацій «Українські математики» | 5 | ||
30 | Участь в Інтернет-олімпіаді з математики від сайту «Всеосвіта» (весняна сесія) | 2-9 | ||
31 | Гра «Найкмітливіший» | 6 | ||
32 | Конкурс логічного мислення «Олімпус» | 5-6 класи | квітень | |
34 | Конкурс плакатів «Я люблю математику» | 3-4 класи | ||
35 | Брейн-ринг «У професора Всезнайки» | 4-ті класи | ||
36 | Квест «Космічна математика» | 5-ті класи | травень | |
37 | Математична гра «Піраміда» | 9- | травень | |
38 | Логічна гра «У світі логіки» | 5- | ||
39 | Захист проектів «Математика серед інших наук» | 7- | ||
40 | Підготовка учнів до ДПА з математики (проведення консультацій) | 9 класи | Протягом року | |
Методична робота | ||||
1 | Розміщення власних матеріалів щодо викладання математики на освітніх сайтах «Всеосвіта», «На урок», | Протягом року | ||
2 | Участь у шкільних педрадах, семінарах, майстер-класах. | Протягом року | ||
3 | Участь в освітніх вебінарах та конференціях | Протягом року | ||
4 | Опрацювання методичних матеріалів в журналах, на освітніх сайтах | Протягом року | ||
5 | Проведення позакласних заходів | Протягом року | ||
6 | Проведення диспутів, круглих столів, майстер-класів в межах шкільного методоб’єдання стосовно ефективної організації навчального процесу | Протягом року |
Коментарi